Klantenservice
Klantenservice / FAQ's (Hondenbench.nl is onderdeel van Dierenvilla)
1 Algemeen
1.1 Waar is Dierenvilla.nl/Hondenbench.nl gevestigd?
 Dierenvilla is gevestigd in Waalwijk. 
Onze gegevens zijn: 
  
Dierenvilla
Magazijn, Kantoor en Showroom:
Van Harenstraat 6
5145 RJ Waalwijk (NB), Nederland

Tel. +31(0)416-383221
E-mail: [email protected]


1.2 Wat zijn de openingstijden ?
 
De openingstijden zijn als volgt:

Maandag 09:00-16:00uur
Dinsdag 09:00-16:00uur
Woensdag 09:00-16:00uur
Donderdag 09:00-16:00uur
Vrijdag 09:00-16:00uur
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten

 

1.3 Stel ik heb een klacht. Waar kan ik dan terecht?

Wij doen er alles aan om u snel en goed van dienst te zijn. Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen, dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een reactie op uw klacht.

U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:
 

  1. Neem eerst contact op met onze klantenservice. De medewerkers van onze klantenservice zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen. U bereikt ze op 0416-383221.
  2. Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail ([email protected] ) t.a.v. de klantenservice. Wij zullen uw klacht bekijken en met een oplossing komen.
2 Vragen over bestellen
2.1 Niet goed, geld terug?
Natuurlijk, sinds 1 februari 2001 is de wet Verkoop op Afstand van kracht geworden. Dit houdt in dat de consument bij iedere website bestelling een bedenktijd van 7 werkdagen krijgt om de transactie zonder opgave van redenen te herroepen. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 7 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Om gebruik te maken van het herroepingsrecht dient u het product binnen de herroepingstermijn terug te sturen. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Dierenvilla zal binnen 14 dagen na ontvangstdatum van de retourzending het reeds betaalde bedrag (Excl. evt. verzendkosten) terugstorten. Het retour sturen geschiedt wel op eigen kosten. 
Retour adres: Dierenvilla , Van Harenstraat 6, 5145 RJ Waalwijk. (Graag altijd uw ordernummer op de doos vermelden)
2.2 Is alles uit voorraad leverbaar?
We hebben erg veel voorraad en een eigen magazijn dus veel kan direct uit voorraad geleverd worden. Gezien we niet ieder model in iedere kleur op voorraad hebben, kan het zijn dat uw bestelling bij 1 van onze leveranciers besteld moet worden en kan levering een paar dagen langer duren.
2.3 Hoe lang is de levertijd?
Bij de meeste producten is dit tussen de 3-5 werkdagen.
2.4 Kan ik een product nog ruilen?
Ja, dat kan binnen de 7 dagen Bedenktermijn : u kunt het dan terugsturen (svp wel gefrankeerd) en gelieve vooraf contact op te nemen met ons.

Het verschil in geld tussen de verschillende producten wordt dan teruggestort/dient overgemaakt te worden.
2.5 Ik ben vaak niet thuis. Bezorgen gaat dan wel?
Ja, de verzending geschiedt door de pakketdienst van DPD . Bent u niet thuis proberen ze het pakket bij buren aan te bieden. (Dient voor getekend te worden) . Lukt dat niet onvangt u een bericht en komen ze de volgende werkdag weer.
2.6 Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt hiervoor in stap 1 van het bestelproces een ander bezorgadres (bijv. vrienden of werkadres) opgeven. Let er wel op dat u de mensen op het bezorgadres informeert dat er een pakket bezorgd kan gaan worden. Als het bezorgadres een cadeautje betreft en de factuur moet naar u geef dit dan even aan in het vakje 'opmerkingen' in stap 4 bij uw bestelling.
2.8 Ik wil meerdere artikelen bestellen, verzendkosten ?
Word eenmalig €10,- in rekening gebracht. Bij sommige autobenches is het bedrag hoger. Wij berichten u hierover omdat dit op uw postcode berekend word.
2.9 Kun je ook een bestelling laten bezorgen in andere landen?
Ja dat kan. Mail ons voor de verzendkosten [email protected]